معرفی بهترین دسته بازی ها برای فوتبال بازی کردن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

همه چیز درباره کنسول و بازی های روز جهان در این بلاگ نوشته می شود.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
gamer
13:50
یک شنبه 26 دی 1400

بازی های کامپیوتری از چند دهه گذشته تا به امروز، رفته رفته در حال فراگیر شدن هستند و همواره گیم را به صنعتی پر رونق تبدیل کرده اند. صنعتی که کمپانی های بزرگ را مجاب به طراحی تجهیزات مخصوص بازی زیادی کرده است. در این بین تجهیزاتی مانند دسته بازی های کامپیوتر جزء محبوب ترین لوازم گیمینگ برای دوستداران بازی می باشد. برخی از این بازی ها از جمله بازی های ورزشی اللخصوص فوتبال بدون وجود دسته بازی ها تجربه ای مناسب و هیجان انگیز ارائه نمی دهند. از این رو سوال خیلی از گیمر ها این است که بهترین دسته بازی برای فوتبال کدام است و در هنگام خرید دسته بازی برای PES یا FIFA باید کدام گزینه را انتخاب کنند؟ در این مقاله، ابتدا بررسی می کنم که یک دسته بازی ایده ال برای فوتبال باید چه ویژگی هایی داشته باشد، سپس لیستی از بهترین دسته بازی های کامپیوتر برای فوتبال را معرفی می کنم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر شما هم از عاشقان بازی کامپیوتری فوتبال هستید و الان قصد خرید بهترین دسته بازی برای فوتبال را دارید؟ پیشنهاد میکنم به مطالعه این نوشته ادامه دهید چرا که بهترین دسته های مناسب فوتبال در انتظار شماست.

دسته بازی پی نت مدل G.P.X2

دسته بازی ها برای فوتبال

اگر به‌دنبال محصولی با قیمت مناسب هستید و خیلی هم قصد تجربه بازی‌های حرفه‌ای را ندارید،‌ دسته بازی پی نت مدل G.P.X2 گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. این دسته امکانات خیلی خاص و ویژه‌ای ارائه نمی‌دهد ولی کیفیت ساخت آن و راحتی استفاده‌اش در مقایسه با قیمتی که دارد آن را به گزینه‌ای خوب تبدیل می‌کند. پی نت مدل G.P.X2 ظاهری مثل دسته‌های پلی‌استیشن ۱ و ۲ دارد و همین می‌تواند باعث شود تا افرادی که با این کنسول‌ها بزرگ شده‌اند، با آن راحت باشند. جدا از این این کنترلر با رابط USB و بدون نیاز به نصب، خیلی ساده پس از وصل کردن به کامپیوتر شناسایی می‌شود و می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار‌های جانبی مثل x360 ce، سازگاری آن با بازی‌ها را هم بالا ببرید.

دسته بازی بی سیم SONY PlayStation 5 DualSense

دسته بازی فوتبال

شاید در نگاه اول دسته بازی پلی استیشن 5 به دلیل قیمت بالا برای فوتبال بازی کردن در کامپیوتر و لپ تاپ گزینه مناسبی به نظر نرسد. اما این دسته را علیرغم قیمت بالا، میتوان بهترین دسته بازی برای فوتبال دانست. این دسته با الهام گرفتن از نسل قبلی و تلفیق آن با فناوری های جدید یک محصول تمام عیار محسوب می شود. دوال سنس 5 یکی از استاندارد ترین دسته های موجود می باشد، متریال به کار رفته در این دسته موجب می شود در استفاده های طولانی و هنگام فوتبال بازی کردن احساس خستگی نکنید. دوال سنس دارای جوی استیک های روان، کلید های جهشی برجسته و دیزاین مدرن می باشد و علاوه بر فوتبال می تواند برای بسیاری از بازی ها مفید واقع شود. سونی با به کار بردن موتور های لرزاننده حرفه ای و ویژگی Haptic Feedback در این دسته، موجب شده حس گیم و بازی های کامپیوتری واقع گرایانه تر از همیشه بنظر برسد.

دسته بازی تسکو مدل TG 117

دسته بازی تسکو برای فوتبال

در بین محصولاتی با قیمت و کارایی مناسب، تسکو دسته‌های خوبی برای انتخاب دارد که یکی از آن‌ها، TG 117 است. یکی از مزیت‌های این دسته، امکان سوییچ آن بین دو حالت xinput و Direct Input از طریق کلید Mode است که در حالت xinput، در واقع کنترلر به‌عنوان یک دسته ایکس‌باکس شناسایی می‌شود و در نتیجه سازگاری بسیار بهتری با بازی‌های مختلف خواهد داشت. جدا از این موضوع، طراحی و ارگونومی دسته هم قابل قبول است. البته پیش از خرید، به شکل قرار گرفتن آنالوگ‌های دسته توجه داشته باشید که باعث می‌شود TG 117 بیش‌تر حالتی شبیه به دسته‌های ایکس‌باکس داشته باشد و اگر بنا به هر دلیلی با این حالت راحت نیستید، شاید کمی عادت کردن به آن طول بکشد.

 

دسته بازی فراسو مدل FGP-567

 دسته بازی برای فوتبال بازی کردن
                

کنترلر دیگری که ترکیب خوبی از قیمت و کیفیت مناسب را ارائه می‌دهد، دسته بازی فراسو مدل FGP-567 است. این کنترلر که بازم بیش‌تر مطابق سلیقه افرادی است که با دسته‌های پلی‌استیشن راحت هستند. این دسته هم از امکان سوییچ بین دو حالت xinput و دایرکت پشتیبانی می‌کند و این کار را با نگه داشتن کلید Home انجام بدهید. پشتیبانی از ویبره با داشتن دو موتور لرزاننده و کیفیت ساخت مناسب هم از دیگر مزایای این کنترلر هستند که با استفاده از رابط USB و بدون نیاز به درایور یا نرم‌افزاری خاص خیلی راحت قابل استفاده است.

 

دسته ایکس باکس وان مایکروسافت

بهترین دسته بازی برای بازی های فوتبال

دقیقا مثل کنترلر پلی‌استیشن ۴، دسته ایکس باکس وان هم یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای استفاده روی کامپیوتر است و سازگاری رسمی آن با ویندوز، این کنترلر را به گزینه‌ای بسیار بدون دردسر و ایده‌آل تبدیل می‌کند. کنترلر‌های ایکس‌باکس وان همیشه تحسین گیمر‌ها را در پی داشته‌اند و ارگونومی بالای آن‌ها و کیفیت ساخت خیلی خوب مزایای دیگری هستند که این محصول را به کنترلری عالی چه برای کنسول و چه پی‌سی تبدیل می‌کنند. البته که قیمت کنترلر ایکس باکس وان هم اخیرا افزایش خیلی زیادی داشته و باید در نظر داشته باشیم که با محصولی واقعا گران‌قیمت طرف هستیم.

دسته بازی T-DAGGER ARIES T-TGP500

بهترین دسته بازی ها برای فوتبال

تی دگر یکی از برند های نوظهوری است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت دارد و همواره محصولات با کیفیتی را در رنج های قیمتی مناسب تولید می کند. دسته بازی T-DAGGER ARIES T-TGP500 نیز یکی از محصولات خوش ساخت این برند است و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین دسته بازی برای فوتبال یاد کرد. تی دگر در این دسته با به کار بردن رنگ های مشکی و سبز دیزاین جالبی خلق کرده و در نگاه اول مجذوب این دسته خواهید شد. T-TGP500 از طریق کابل USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود و پس از آن به سادگی می توانید فوتبال و دیگر بازی های مورد نظر خود را به کمک آن تجربه کنید. طول این کابل 1.8 متر است و آزادی عمل مناسبی در استفاده ارائه می دهد.

دسته بازی ریزر Wolverine Tournament Edition

دسته بازی خفن فوتبال

در نهایت آخرین محصول و طبیعتا گران‌ترین گزینه برای خرید، دسته‌ای از شرکت نام‌آشنای ریزر است که گیمر‌ها قطعا با اسم و محصولات آن آشنا خواهند بود. هرچند قیمت بالای این کنترلر کمی پیشنهاد کردن آن را سخت می‌کند، ولی به هر حال دسته بازی ریزر مدل Wolverine Tournament Edition هر آنچه که از یک کنترلر انتظار داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. جدا از نورپردازی کرومای مخصوص ریزر که ظاهری خاص و واقعا زیبا به دسته می‌بخشد، کیفیت ساخت بسیار عالی، داشتن کلید‌های اضافی و قابل شخصی‌سازی در قسمت زیرین کنترلر و همچنین دقت بسیار بالای کلید‌های این دسته آن را به محصولی واقعا ایده‌آل تبدیل می‌کنند؛ محصولی که از نظر فًُرم طراحی شباهت زیادی به دسته‌های ایکس‌باکس وان و حتی دسته الیت دارد.

 

کلام آخر

در این مقاله ابتدا ویژگی های مهم برای انتخاب دسته های بازی فوتبال را بررسی کردیم و سپس لیستی از بهترین دسته بازی های کامپیوتر برای فوتبال را معرفی کردیم تا به سادگی بتوانید با در نظر گرفتن نوع بودجه و سطح نیاز تان گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. دسته بازی های کامپیوتر انواع مختلفی دارند و می توانید آن ها را در رنج های قیمتی متفاوتی پیدا کنید. شاید در نگاه اول یک دسته بازی چند صد هزار تومانی از نظر کارایی با مدل های گران قیمت تفاوتی نداشته باشد، اما دسته های ارزان قیمت به هیچ عنوان نمی توانند پتانسیل، طول عمر و کارایی مدل های حرفه ای را ارائه کنند.

منبع: تکنوسان مگ



تعداد بازدید از این مطلب: 76
بازدید : 76

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود